Megszólalt az ügyfelet lef@szozó IKEA-munkatárs: Nem így kellett volna reagálnom

• 2023. október 26., csütörtök •
„Mivel ekkora hírverést keltett az egész, egy ekkora multicég nem tudta megtenni, hogy engem megtartson” – mondta Sebestyén Balázs műsorában a 23 éves Dominik.
Megszólalt az ügyfelet lef@szozó IKEA-munkatárs: Nem így kellett volna reagálnom

Korábban írt a Mandiner arról a nem mindennapi esetről, amely az Örs vezér téri IKEA-ban történt, ahova egy férfi egy evőeszköztartót vitt vissza. Az ügyintézőt bosszanthatta, hogy a vevő telefonnal a kezében lépett a pulthoz. A férfi végül csak otthon vette észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett az szerepelt: „Telefonáló F@sz” - olvasható a Mandineren.

A Balázsék című rádióműsorban szólalt meg Dominik, az IKEA már csak volt munkatársa: 

„Nyilvánvalóan sok volt, nem így kellett volna reagálnom. Én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt. Le tudtam utána vele kommunikálni, hogy bankkártyára vagy levásárló-kártyára kéri a visszatérítést” – kezdte beszámolóját.

„Két hete folyamatosan nyomtam, aztán kicsit elszakadt a cérna. Nyilván nem így kellett volna reagálni” 

– fűzte hozzá.

Szerinte nagyon korrekt volt vele a cég:

„Mivel ekkora hírverést keltett az egész, egy ekkora multicég nem tudta megtenni, hogy engem megtartson. 

Nagyon köszönök nekik mindent, nagyon korrektek voltak velem, nagyon szerettem ott dolgozni, 1 éve voltam ott.”

Majd hozzátette:

„Megpróbáltak megtenni mindent, minden tiszteletem az övék, de nem tudtak megtartani sajnos. (…) Én a saját véleményemet írtam a papírra, de ettől függetlenül nem nyilvánulhat meg így egy ügyfélszolgálatos munkatárs.”

Nyitókép: MTI/EPA/EFE/Alejandro Garcia
Forrás: mandiner.hu

közösség

további frisss

lap tetejére