Esőben is öröm a nyaralás!

JZS • 2012. július 19., csütörtök •
Sokan idén is a rövidebbet húzták, és rossz időben kell eltölteniük a szabadságot. De mi most összeszedtünk néhány tippet arra vonatkozóan, hogy milyen elfoglaltságot lehet ilyenkor találni a nyaralás alatt.

Van jobb program is mint nézni, ahogy esik - Forrás: www.blog.hu

Egy a lényeg: attól, hogy az idő borús, a kedvünk még lehet derűs. Nem attól lesz rossz a nyaralás, hogy esik, hanem attól, ha ez elrontja a kedvünket! Kapcsoljunk ki, azért indultunk el nyaralni, hogy több időt töltsünk a számunkra fontosakkal. Tegyünk meg bármit, amihez kedvünk van, és amit az év többi napján nem nagyon szoktunk.

A legjobb dolog

Persze, sokkal jobb lenne, ha a strandon napozhatnánk egy hétig, de ha az időjárás nem túl kegyes hozzánk, akkor több időt szentelhetünk egymásnak. Ez is valami. Ha kedvesünkkel nyaralunk együtt, talán mondanom sem kell, hogy mi lehet a legjobb elfoglaltság: egy szerelmes együttlét az apartman minden helyiségében igazán üdítő lehet a hétköznapok után. Ez már magában az újdonság varázsát jelenti.

Az új helyszín, már felér az újdonság varázsával - Forrás: www.wordpress.com

Öröm a főzés

Hasonlóan jól sülhet el, ha ezúttal együtt főzőcskézünk, vagy elmegyünk egy kellemes helyre vacsorázni – a lényeg, hogy ne a hétköznapokon bevált feladat leosztást kövessük. Egy piknik is igazán klassz lehet – mert ha strandolásra nem is alkalmas az idő, azért még nem kell a négy fal között ülnünk.

Játsszunk!

Ha a gyerekekkel utazunk együtt, akkor érdemes vésztartalék gyanánt néhány társasjátékot elvinnünk. Ha az interneten böngészünk, fellelhetünk néhány „csapatkohéziós” tréningen jól ismert játékos feladatot is, ami a család számára is jó kikapcsolódást nyújthat. Nem kell nagy dolgokra gondolni, akár bújócskázhatunk, vagy számháborúzhatunk is. Hogy ez miért lesz izgalmas? Mert munkából hazaérve egyre kevesebb időt töltünk a gyerekekkel, és a lurkók a nyaralást leginkább azért szeretik, mert a szülők minden figyelmét magukénak tudhatják. Egy nap felhőtlen játék felér a világ legnagyobb csúszdaparkjával is.

A közös játék a jó kapcsolat alapja is lehet - Forrás: www.tarsasjatekos.hu

Nézelődjünk!

Ha a szombathelyi politikusokhoz hasonlóan, mi is a Balaton környékét választjuk: számtalan túraútvonal akad a barangolásra, és rengeteg kevésbé ismert múzeum és tárlat is van. A lényeg, a pozitív hozzáállás!