Újabban nem a késés a legnagyobb a gond a megrendelt ajándékokkal

MTI, penzcentrum.hu • 2018. december 14., péntek •
Közeleg a karácsony, ilyenkor megsokszorozódnak az internetes vásárlások, így a házhoz szállított csomagok száma is.
Újabban nem a késés a legnagyobb a gond a megrendelt ajándékokkal

Tavaly az okozott bosszúságot, hogy karácsony előtt derült csak ki, nem biztos, hogy ki tudják szállítani a csomagokat a vállalt határidőre. Idén viszont törötten, sérülten érkező csomagokról tesznek bejelentést a fogyasztók. Ráadásul általában kívülről nem is látszik sérülés a csomagon, így átveszik a vevők a futártól, és csak később bontják ki, nézik meg alaposabban a terméket – tájékoztatott a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége  (FEOSZ). Közölték, a csomag átvételekor azt sem nézik meg a vásárlók, hogy mit írnak alá a futárnak. Nem mindegy ugyanis, hogy azt ismerik el aláírásukkal, hogy a terméket vették vagy a csomagot vették át sérülésmentes, hiánytalan állapotban. Az első esetben szinte lehetetlen az utólagos igényérvényesítés, hiszen aláírta a megrendelő, hogy sérülésmentes, hiánytalan a termék, a második esetben csak a csomagolás külső sértetlenségét ismerik el a vevők, így a termék sérülése, hiányossága miatt könnyebben fel tudnak lépni. A szakemberek azt tanácsolják, hogy szánjunk rá időt, és még a futár jelenlétében győződjünk meg az ajándék sértetlenségéről, ha erre nincs lehetőség, akkor készítsünk felvételt a csomag kibontásáról.

frisss

közösség

további frisss

lap tetejére