Négylábúak hete az Agora Savaria Filmszínházban

Frisss - fotó: index.hu • 2017. március 16., csütörtök •
Kincsem mellett látható lesz a Farkas és a Kong című alkotás is.
Négylábúak hete az Agora Savaria Filmszínházban

Március 16-án 15.15-kor, 17-től 21-ig 16.40-kor, 22-én 12.45-kor

            KONG - Koponya sziget (16) 118'

magyarul beszélő, amerikai akciófilm

A Csendes-óceán egy távoli, feltérképezetlen szigetére különös expedíció érkezik. Vegyes csapat: kutatók, természettudósok, üzletemberek és katonák is vannak köztük, de mindannyian a sziget belsejét szeretnék jobban megismerni. Az erdő ősi, háborítatlan Paradicsomnak látszik.
Ám a látszat csal.
A sűrűben egyre mélyebbre jutók nem tudják, hogy átléptek egy határt, és már a legendás Kong területén járnak.

Március 16-án 16.20-kor, 17-től 20-ig 16.30-kor, 21-én 14.10-kor, 22-én 14.00-kor
            A fehér király (16) 90'
angol-német-svéd-magyar dráma
A 12 éves Djata a világtól teljesen elzártan él szüleivel egy disztópikus diktatúrában. Egy napon két ügynök csönget be hozzájuk, akik az apjáért jöttek. A kormány börtönbe zárja a férfit, Djata pedig egyedül marad az anyjával, miközben mindkettejüket azonnal árulónak bélyegzik. A fiú nehezen tudja feldolgozni apja elhurcolását és hiányát, a sok hazugságot és a hirtelen felnőtté válás terheit. Egyetlen remény élteti, méghozzá apjának megtalálása, amiben nagyszülei tudnának neki segíteni. Djata anyja azonban dacosan ellenáll annak, hogy a jó kapcsolatokkal rendelkező anyósától és apósától bármilyen segítséget kérjen. Az édesanya régóta nemkívánatos elem a családban, a konfliktusok pedig a bajban sem enyhülnek.

Március 17-től 21-ig 14.00-kor

            Logan - Farkas (16) 135'

magyarul beszélő, amerikai akciófilm

Az egyik legerősebb mutáns ő. Szelídíthetetlen, elpusztíthatatlan, kiismerhetetlen. És szeret szivarozni. Egy titkos katonai fegyverkísérlet alakította annál is keményebbé, amivé a génjei tették. A csontjait adamantiumötvözetre cserélték, ám azt a képességét, hogy a sebei azonnal begyógyulnak, nem vették el tőle. Ökléből gyilkos karmok bújnak elő, és nem fél használni őket. A kanadai erdőkben érzi magát igazán jól. Magányos és bosszúálló. Nem barátkozik senkivel.
De valaha egy csapat tagja volt. X-Men volt ő is. És az emlékeknél talán nincsenek fontosabb dolgok.

Március 16-án 18.00-kor, 17-től 20-ig 18.10-kor, 21-én 15.50-kor, 22-én 19.50-kor

            Testről és lélekről (16) 116'
magyar játékfilm

Mi lenne, ha egy nap találkoznál valakivel, aki éjjelente ugyanazt álmodja, mint te? Vagy pontosabban: kiderülne, hogy már régóta ugyanabban a világban találkoztok éjszakánként. Örülnél neki? Vagy megijednél? Esetleg romantikusnak találnád? De mi van, ha te cseppet sem vagy romantikus alkat? Hogy nézel egy-egy gyengéd álom után másnap, éberen ennek az idegen embernek szemébe? És, mi van, ha az illető nem kifejezetten szimpatikus neked? Próbálnád megszeretni? Hogy lehet az, hogy éjjel, egymástól több kilométerre, magányos ágyatokban fekve egymáséi lehettek, de nappal, hús vér valótokban egymással szemben állva még egy vacak első randevút sem tudtok normálisan lebonyolítani? És mi van, ha a második találkozó is kínosan sikerül? A harmadik meg kifejezetten szégyenletes? Feladnád? És ha feladnád, kibírnád?

Március 16-án 17.40-kor, 17-től 21-ig 19.00-kor, 22-én 16.45-kor
            Kincsem (12) 120'
magyar romantikus kalandfilm
Blaskovich Ernő mindenét elvesztette a szabadságharc után. Céltalan, kicsapongó életet él, amikor egy nap megjelenik élete nagy lehetősége, Kincsem, a csodaló, akivel sikert sikerre halmoz az európai lóversenypályákon. Ezzel a sors tálcán kínálja neki az elégtételt, hogy nemes küzdelemben győzze le ősi ellenségét, von Oettingen bárót. Egyre durvuló rivalizálásukat azonban bonyolítja, hogy Ernő menthetetlenül beleszeret Klara von Oettingenbe, apja gyilkosának lányába. Vajon mi a fontosabb, a szerelem vagy a bosszú?

Március 16-án 20.00-kor, 17-től 21-ig 21.20-ig, 22-én 21.30-kor
            Némaság (16) 161'
feliratos, olasz-mexikói-amerikai történelmi dráma
A 17. század derekán két portugál szerzetes érkezik a távoli és titokzatos Japánba, hogy Isten igéjét terjesszék a helyi lakosság között és megtalálják mentorukat, Cristóvao Ferreirát (Liam Neeson), akiről az a hír járja, hogy kínzás hatására megtagadta hitét.
Az ifjú jezsuita, Sebastiao Rodrigues (Andrew Garfield) és társa, Francisco Garrpe (Adam Driver) a szamurájok kegyetlen és egzotikus világával találja szemben magát, ahol egészen más szabályok érvényesek, mint a keresztény Európában. Rodriguest megrendítik a látottak, háborgó lelke válaszokat követel Istentől. Miközben megpróbálja kideríteni, mi történt Ferreirával, olyan megpróbáltatásokban lesz része, amely nem csak sziklaszilárdnak vélt hitét, de az életét is veszélybe sodorja.

Március 22-én 19.00-kor
            A szépség és a szörnyeteg (12) 129'
magyarul beszélő, amerikai musical
A szépség és a szörnyeteg Belle varázslatos utazásának története; az eszes, gyönyörű és független ifjú hölgyet kastélyába zárja egy szörnyeteg. Félelmeit leküzdve a lány összebarátkozik új, kényszerű otthona elvarázsolt személyzetével és végül képes lesz arra is, hogy meglássa a gyöngéd, érző szívű herceget a szörnyeteg rettentő külleme mögött.

Március 16-án 14.00-kor, 17-től 20-ig 14.10-kor 21-én 20.00-kor 22-én 21.55-kor
            Eközben Párizsban (16) 130'
feliratos, francia dráma
Néhány párizsi fiatal megelégeli azt a társadalmat, amelyben élnek. A különböző társadalmi és szociális hátterű fiatalok közös tervet eszelnek ki: bombát szeretnének robbantani a metropoliszban. A bombatámadás előtti estét közösen töltik el, menedéket találva egy bevásárlóközpontban. A közösen eltöltött éjszaka során kezdetét veszi végzetes tervük megvalósítása.

Március 16-án 20.10-kor, 17-től 20-ig 20.15-kor
            Amadeus - Rendezői változat (12) 180'
feliratos, amerikai filmdráma
"Mozart és Salieri: a tehetség és a középszerűség ellentéte, örök harca sokakat megihletett már. Milos Forman szakított e művészi hagyományokkal. Filmje nem a középszerűség szívósságát és a zseni törékenységét ábrázolja. Az Amadeusban két súlyos egyéniség mérkőzik, ütközik meg. Forman Salierije cseppet sem kisszerű, csupán a tehetség félreismerhetetlen nagyvonalúsága hiányzik belőle. Az a fajta művészi és emberi természetesség, ami Mozartot igazán naggyá tette... Mozart halálos ágyánál Salierinek lassacskán megvilágosodik: hiába a düh és a görcsös akarás, a tehetség egészen más anyagból van. Mozarttal olyan ember távozott, aki valóban a teremtő kegyeltje volt."

közösség

további frisss

lap tetejére