Mi az a digitális marketing?
Először is tisztázzuk, mit jelent a digitális marketing. Egészen egyszerűen ez egy összefoglaló elnevezés arra a stratégiára, amikor online eszközökkel - mint amilyen az email marketing is - szólítjuk meg a célközönségünket. Ennek során pedig kapcsolatot építünk ki velük, végső soron pedig arra ösztönözzük őket, hogy tőlünk vásároljanak.
Ilyen digitális marketingstratégia kidolgozásával és megvalósításával foglalkozik a Webgrow Digital Agency is. Náluk lehetőség van a marketing egyes elemei mellett egy átfogó stratégia megtervezésére és kivitelezésére is. Mit is jelent ez pontosan?
A full-service szolgáltatás
A digitális marketingben az alábbi eszközöket használhatjuk:
- Tartalommarketing
- Keresőoptimalizálás (vagyis SEO)
- Videómarketing
- PPC
- Email marketing
- Social media marketing
Az egyes elemeket önmagukban is eredményesen használhatjuk, azonban a legnagyobb sikerre akkor számíthatunk, ha az egyes eszközök működését összehangoljuk. Ez az összehangolt alkalmazás a full-service, azaz a teljes körű marketingszolgáltatás.
Mit csinál a marketingügynökség?
Az a marketingügynökség, ami teljes körű digitális marketingszolgáltatást kínál, egy olyan széles palettát használ a marketingelemek összehangolására, amellyel lefedi a teljes online marketingtevékenységet. Ehhez a fent felsorolt eszközök mindegyikét maximális hatékonysággal képes beilleszteni a stratégiába.
Az olyan összetett feladatok sem okoznak nehézséget számukra, mint az arculatváltás, a weboldal vagy webshop készítése, ami mellett az általánosabb marketingfeladatok elvégzése is gördülékenyen mehet tovább.
Tehát azt mondhatjuk, hogy a full-service digitális marketingügynökségek tudják a legátfogóbban kezelni egy vállalkozás ilyen jellegű tevékenységeit.
Milyen marketingügynökségek léteznek még?
Természetesen más típusú digitális ügynökségek is léteznek. Az inbound marketingügynökségek célja, hogy a vállalkozás pozícióját javítsa az online térben, például a márkaismertségen keresztül.
A SEO-ügynökségek a keresőoptimalizálásra specializálódnak, vagyis arra, hogy a vállalkozás weboldala a keresőmotorok listáján előrébb tudjon elhelyezkedni. A közösségi média-ügynökségek, ahogyan a nevük is mutatja, a social media platformok kezelését végzik nagy hatékonysággal. A felállított stratégiájukat követve kialakítják és folyamatosan fenntartják az online jelenlétet.
Láthatjuk tehát, hogy nagyon széles kört képesek lefedni a digitális marketingtevékenységek, melyek közül összetettségével kiemelkednek a full-service ügynökségek.