Mi az a CRM és miért kellene megismernie minden cégvezetőnek?

szponzorált tartalom (x) • 2021. október 15., péntek •
Mit jelent a CRM kifejezés, illetve miért lehet egyre gyakrabban találkozni vele üzleti és vállalati környezetben? Milyen lehetőségekkel kecsegtet egyáltalán a CRM rendszer, illetve CRM szoftver hasznosítása?
Mi az a CRM és miért kellene megismernie minden cégvezetőnek?

Ez a bejegyzés a fenti kérdésekre, vagyis a “mi a CRM” mondatra ad terjedelmes választ. Gyakorlati szemszögből igyekszünk tehát megmutatni, mi minden nyerhető egy korszerű CRM rendszer hasznosításával.

Mihez lehet leginkább hasonlítani, amikor egy fejlett CRM hasznosítása történik a cégben?

Eleve az lehet ilyenkor az ember érzése, mintha hirtelen minden dolgozó ereje és hatékonysága megduplázódna. Legalábbis erre utal, hogy valamennyi standard feladat elvégzése kevesebb idő alatt történik meg úgy, hogy még a minőség is javul.

Hirtelen rend és struktúra költözik az egyébként káosszal teli, ideges és feszült mindennapokba. Nincsenek csúszások, fel nem hívott ügyfelek. Tényleg olyan a CRM tényleges hasznosulása, mintha mindenki megtáltosodna.

Talán ahhoz lehet még hasonlítani, mint amikor egy labdarúgó klub egészen új szisztémát alkalmaz az edzések során, illetve a mérközések alatt. Jobbat, hatékonyabbat, eredményesebbet.

Mit is kell érteni CRM kifejezés alatt?

Customer relationship management, magyarul ügyfélkapcsolat kezelés. Ennek a rövidítése maga a CRM kifejezés, vagyis ez a CRM jelentése. Egy kiemelkedően hatékony eszköz, hogy az ügyfelek magas szintű kiszolgálásához és a feladatok elvégzéséhez adottak legyenek a feltételek.

Korszerű CRM rendszerrel egyszerre léphet szinteket a csapaton belüli hatékonyság, a meglévő ügyfelek kiszolgálásának minősége, illetve az ügyfélszerzésre és értékesítésre irányuló erőfeszítések mindegyike.

A CRM rendszer tehát kézenfekvő megoldást jelenthet bármely cégvezető számára annak érdekében, hogy anélkül tudja javítani a vállalkozás eredményességét, hogy ennek eléréséhez akár egyetlen új munkatársat is alkalmazni kelljen.

A CRM rendszer taglalása után érdemes rátérni arra is, mi a CRM szoftver lényege

Nem másról van szó, mint egy felhasználói felülettel rendelkező, általában felhő alapú alkalmazásról, aminek a segítségével a fentebb taglalt előnyök és hozzáadott értékkel bíró funkciók egytől egyig megvalósíthatók.

A CRM szoftverhez a csapaton belül mindenki hozzáférhet, akinél ez indokolt. Ennek köszönhetően egyetlen központi felületen oszthatók ki a feladatok, elkerülve ezáltal a duplikációkat, vagy pedig az elfelejtett teendőket.

CRM szoftverrel továbbá kiemelt mérőszámok és mutatók is meghatározhatók annak érdekében, hogy minél inkább sikerüljön optimalizálni az eredményeket, illetve növelni lehessen a legfontosabb KPI mutatókat.

Ma már tényleg az a helyzet, hogy fejlett CRM rendszer és szoftver alkalmazása nélkül pikk-pakk hátrányba lehet kerülni a piacon. Onnantól kezdve pedig piszok nehéz behozni a lemaradást.

közösség

további frisss

lap tetejére