A miniolimpiák országa lettünk

MTI, Lokál • 2018. október 30., kedd •
A Magyarországon rendezett világversenyeknek rendkívül erős marketinghatásuk van - mondta Szabados Gábor sportközgazdász a közmédiának adott interjúban a vasárnap zárult budapesti birkózó-világbajnokság kapcsán.
A miniolimpiák országa lettünk

Kiemelte, hogy az idei magyarországi nemzetközi versenyek mellett a tavalyi vizes VB, és az atlétikai VB megrendezésére vonatkozó szándék nagyon erős sorozatot jelentenek. Hozzátette, hogy bár 2024-ben nem rendezünk olimpiát, de tulajdonképpen néhány év alatt egy miniolimpiára kerül sor, annyi sportágban rendezünk világbajnokságot, vagy más kiemelkedő sporteseményt. Ennek hatására a világ folyamatosan ránk figyel, pozitív üzenetekkel. Leszögezte, a nagy sportesemények a legjobb, legerősebb országimázs-eszközök. Hozzátette, minden kiemelkedő sportesemény után megnő az adott sportágba érkező gyerekek száma, ez talán az egyik legfontosabb hatásuk. Hangsúlyozta, ha folyamatosan magyarországi sporteseményeket látnak, az gyermekek és felnőttek felé egyaránt azt az üzenetet közvetíti, hogy "sportolni érdemes és jó".

közösség

további frisss

lap tetejére