Az egyik mobilszolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy ne dőljenek be a telefonos csalóknak

NR/Ripost.hu • 2017. május 26., péntek •
A feltöltőkártyásokra vonatkozó adategyeztetésre hivatkozva keresik meg az embereket.

A Telekom a Facebookon figyelmeztet, hogy csalók hívogatják az ügyfeleiket, a kártyásokra vonatkozó adategyeztetésre hivatkozva, azonban a cég nem kéri az ügyfeleitől, hogy küldjenek SMS-t. Mások pedig már arra panaszkodnak, hogy e-mailben keresik fel őket, szintén a társaság nevében és nem létező tartozásokat próbálnak "behajtani" az ügyfeleken.

A telefontársaságok valóban folytatnak adategyeztetést a feltöltőkártyás ügyfelekkel, de senkit sem fog felkeresni a szolgáltatója. Azokat a feltöltőkártyás telefonszámokat, amelyek tulajdonosai nem jelentkeznek, azok számát 5 hét múlva törlik a társaságok. Az adategyeztetés viszont nem telefonon és SMS-ben történik. Korábban a Vodafone nevében próbálkoztak hasonlókkal a csalók, írja a Ripost.

közösség

további frisss

lap tetejére