Érthető és korrekt a villanyszámla - Ön szerint is?

Magyar Idők,oroscafe.hu • 2018. július 12., csütörtök •
Csak a betűk lehetnének kicsit nagyobbak...
Érthető és korrekt a villanyszámla - Ön szerint is?

A fogyasztók alapvetően elégedettek a villamosenergia-szolgáltatójuk teljesítményével, azonban 18 százalékuk lassúnak tartja a panaszügyek kivizsgálását – derül ki a Magyar Energetikai és Közműszabályozási Hivatal (MEKH) idei vizsgálatából. Az elszámolás módjával a megkérdezett fogyasztók szinte kivétel nélkül elégedettek voltak. A számla pontosságát is kevesen vitatták, csupán 1 százalék volt a negatív válaszok aránya. A megkérdezett lakossági fogyasztók 92 százaléka jónak minősítette a számla érthetőségét is.

frisss

közösség

további frisss

lap tetejére