A vizet még mindig papír alapon szeretjük intézni

SZMK, hirado.hu • 2019. február 22., péntek •
Hiába a fejlesztés.
A vizet még mindig papír alapon szeretjük intézni

A Vasivíz Zrt. tavaly márciusban vezette be az online ügyfélszolgálatot, mégis ügyfeleinek alig 2 és fél százaléka regisztrált a webes felületen, és közülük is csak minden harmadik felhasználó kérte, hogy számlája ne papíron, hanem emailben érkezzen. A megyei vízszolgáltató célja a fejlesztéssel az volt, hogy az ügyfelek ne csak személyesen, hanem online is tudják intézni ügyeiket a nap 24 órájában, akár hétvégén is kényelmesen, otthonról. A fogyasztók regisztrációt követően megnézhetik és befizethetik számláikat, jelentős előnye, hogy a dokumentáció  bármikor gyorsan visszakereshető.

frisss

közösség

további frisss

lap tetejére