Ezt gondoljuk május 1-ről

MTI, fotó: nlcafe.hu • 2018. május 02., szerda •
Az is kiderült, melyik korosztály a leginkább vevő a vurstlira.
Ezt gondoljuk május 1-ről

A magyarok csaknem harmada szokott részt venni a majális forgatagában, a fiatalokat a szórakoztató programok, a szenior korosztályt főleg a sör és a virsli csalogatja - derült ki a Kutatópont Kft. legfrissebb felméréséből. Eszerint a május 1. hallatán a magyar lakosság 86 százaléka a munka ünnepére asszociál, 4 százaléknak a majális és a felvonulás emlékképe rajzolódik ki. A 18 évnél idősebbek 32 százaléka kerül a virsli, a sör és a vurstli bűvkörébe, 68 százalékuk távol marad a majálistól – idézték Rabcsánszki Laurát, a Kutatópont Kft. projektigazgatóját a közleményben. A vigadalom legnagyobb arányban a 30-39 éveseket tudja megszólítani. A márciusi, kétezer embert érintő kutatásból kiderült az is, hogy az az eseményre nyitottak 59 százaléka a családjával, 40 százaléka a barátaival, 30 százaléka a párjával látogat el a majális programjaira.

frisss

közösség

további frisss

lap tetejére