A flottakezelő szoftverekkel kapcsolatban felmerülő leggyakoribb kérdések

szponzorált tartalom • 2020. február 20., csütörtök •
A flottakezelő szoftverek lényege az ügyfelek járműparkjának teljes körű nyilvántartása és kezelése lehetőleg áttekinthető, felhasználóbarát módon. Ennek kivitelezése azonban korántsem egyszerű, ezért a programok iránt érdeklődők részéről a legkülönfélébb technikai és használatot érintő kérdések merülhetnek fel. Az alábbiakban összegyűjtöttünk ezek közül a témakörök közül néhányat.
A flottakezelő szoftverekkel kapcsolatban felmerülő leggyakoribb kérdések

A felhasználói fiókok testreszabása

A flottakezelő rendszerek általában lehetőséget biztosítanak arra, hogy a felhasználók – a jogosultságukhoz igazodóan – a menüben könnyebben elérhetővé tegyék maguknak az általuk leggyakrabban használt funkciókat, hiszen ez is a munkavégzés hatékonyságát, gyorsaságát növeli.

Az adatok importálásának és exportálásának kérdése

A szoftveres támogatás lehetővé teszi az adatbázisokból gépjárművek és munkavállalók adatainak importálását, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy kisebb járműpark mellett a manuális rögzítés költséghatékonyabb. Természetesen a szoftverben tárolt adatok kimentésére is van lehetőség, általában jól áttekinthető riportok formájában.

A zöld rendszámos autók kezelése

Egyre több cég járműparkjában bukkannak fel alternatív hajtásláncú járművek, amelyeknek gyakorlati okokból megkülönböztetett kezelése szükséges. A programok ma már lehetővé teszik az ilyen járművekre történő szűrést és általában a hagyományos társaiktól való vizuális megkülönböztetést is. A lízingcégek esetén különösen praktikus, hogy a zöld rendszámos autókra képzett árajánlat esetén a szoftver nem teszi lehetővé a regisztrációs adó, teljesítményadó és a cégautóadó rögzítését, ezzel a funkcióval pedig rengeteg jövőbeli félreértés megelőzhető.

Felhőalapú használat

Természetesen arra is van lehetőség, hogy a szoftver a megrendelő saját szerverére kerüljön telepítésre, de ennél korszerűbb megoldást kínál a felhőalapú hozzáférés. Ez utóbbi annyiban kényelmesebb, hogy az ügyfeleknek nem kell foglalkozni a telepítés, az üzemeltetés, a vírusvédelem és az adatmentés feladataival. Nem nagyon lehet elképzelni ennél hatékonyabb támogatást az operatív munkában!

Okostelefonos használat

A legtöbb flottaüzemeltető szoftvert fejlesztő cég természetesen mobil eszközökön is elérhetővé teszi szolgáltatásait. Erre a maximális felhasználói élmény elérése érdekében szükség is van, hiszen egy esetleges káresemény vagy az átadás-átvétel fotókkal történő dokumentálása esetén csak az okostelefon használata jöhet szóba.

Amennyiben a fenti technikai megoldások felkeltették érdeklődését, vegye fel a kapcsolatot a SeaFleet csapatával, akik a hatékony flottaüzemeltetés valamennyi kérdésére kész válaszokkal rendelkeznek.

közösség

további frisss

lap tetejére